{{ctrl.notification}}
هواپیمایی قشم

بلیط هواپیما قشم

معرفی

شرکت هواپیمایی قشم از ایرلاین های دولتی ایرانی است که سال ۱۳۷۲ فعالیت پروازی خود را با نام فراز قشم در سطح کشور آغاز کرد.

این شرکت هواپیمایی از سال ۱۳۷۵ با انعقاد قرارداد اجاره با مالکان، هواپیماهای مسافری خود را در مسیرهای تهران-قشم، تهران-دبی و دیگر شهرهای ایران به کار گرفت.

در سال ۱۳۸۵ مالکان این شرکت هواپیمایی تصمیم به واگذاری شرکت گرفتند و در نهایت در سال ۱۳۸۸ آن را به شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم واگذار کردند.

با واگذاری این شرکت هواپیمایی، نام آن از هواپیمایی فراز قشم به هواپیمایی قشم تغییر کرد.

شرکت هواپیمایی قشم علاوه بر انجام پروازهای داخلی، عتبات عالیات و دمشق، پروازهای خارجی به مقاصد دبی، پروازهای مستقیم به شارجه، راس الخیمه و بحرین را هم برقرار کرده است که بلیط آن از طریق فلایتیو به فروش می رسد. علاوه بر جابه جایی مسافر، این شرکت با در اختیار داشتن ۲ فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ باری، حمل بار تا ظرفیت ۵۰ تن، در مسیرهای مختلف از جمله تهران-شانگ های، تهران-استانبول، تهران-کابل، تهران-دبی و تهران-اسلام آباد را نیز انجام می دهد.

در سال ۱۳۹۳، شرکت هواپیمایی قشم به وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران واگذار شد.

مقاصد

مقصدهای پروازی شرکت هواپیمایی قشم شامل شهرهای داخلی آبادان، اهواز، اردبیل، اصفهان، بندرعباس، بندر چابهار، کیش، مشهد، رشت، شیراز، سنندج، یزد و تهران می شود.

مقصدهای خارجی این شرکت هواپیمایی نیز شهرهای بغداد، بانکوک، بخارست، اسپارتا، استانبول، ازمیر، نجف، سلیمانیه، لارنکا، وارنا و خوی هستند.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به سایت بلیط یار مراجعه کنید.
ناوگان

پروازهای مسافری شرکت هواپیمایی قشم در ابتدا با 2 فروند هواپیما آغاز شد و پس از آن به مرور افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر این شرکت هواپیمایی 4 فروند هواپیمای FOKKER 100، 2 فروند هواپیمای AIRBUS 320، 3 فروند هواپیمای AIRBUS 300-600 و 4 فروند هواپیمای RJدارد.

date_range جمعه 08 بهمن 1395 remove_red_eye 8063 بازدید favorite_border 0 chat 0
ثبت نظر
chat 0